[Tweeters] bird book question

Gary Bletsch garybletsch at yahoo.com
Wed Sep 11 17:01:51 PDT 2013

Dear Tweeters,

So a friend and I are planning to visit India next year. I have a copy of  a very useful book, A Birdwatchers'  [sic] Guide to India by Kazmierczak and Singh, which I bought for a trip a while back.

Anyway, my friend lives up in Canada and is trying to get his own copy of the book, which came out in 1998. He cannot seem to find  a way to obtain one. How might he do so?

Thanks for any ideas.

Yours truly,

Gary Bletsch

Near Lyman, Washington (Skagit County), USA

garybletsch at yahoo.com

"Nun," sagte ich, "wenn ich ein Taugenichts bin, so ist's gut, so will ich in die Welt gehen, und mein Glueck machen." Und eigentlich war mir das recht lieb, denn es war mir kurz vorher selber eingefallen, auf Reisen zu gehen, da ich die Goldammer, welche im Herbst und Winter immer betruebt an unserm Fenster sang: "Bauer, miet' mich, Bauer, miet' mich!" nun in der schoenen Fruehlingszeit wieder ganz stolz und lustig vom Baume rufen hoerte: "Bauer, behalt' deinen Dienst!"